ביקורת אוזניות Soundcore Space A40 - קטנות על סטרואידים | BIKEDEALZ.net | מגזין אופניים |
top of page
61a33873bfe452538aa25b9444692ad0_fgraphic.jpg

אוהבים את התוכן שאנו מייצרים? אנא עזרו לנו להמשיך את הפעילות דרך תרומה ב-PayPal או ב-PayBox

5895ceb8cba9841eabab6072.png

ביקורת אוזניות Soundcore Space A40 - קטנות על סטרואידים

את הסקירה התחלתי לכתוב כשאני מאזין להופעה החיה של גמר הסופרבול האמריקאי בו כל האולד-סקולס שרים. באוזניי, הופעות חיות מהוות את הסאונד הכי גרוע שניתן להאזין לו אבל הן חושפות את האוזניות במערומיהן, כל בזיק שלא נשמע טוב מקבל ביטוי גבוה יותר - אמפליקפיקציה.


כפי שציינתי בעבר, אני לא אודיופיל אלא יותר חובב מוזיקה וגדג׳טים מושבע וכאחד כזה, כל פעם שישנם מוצרים ששווה לתת עליהם את הדעת, אני פותח את הארנק הוירטואלי ומבצע רכישה.


את ה-Space A40 קניתי לאחר רכישת האוזניות האגדיות של Edifier, הלא הן ה-TW240N שסקרתי פה בעבר. אתחיל מהסוף, ה-Edifier נשמעות טוב יותר אבל ממש ממש בקטנה, אבל הפיטצ׳רים שיש ל-Space A40 הופכים את הרכישה שלהן למשתלמת בצורה בלתי רגילה.


אגב, הקטליזטור לרכישה הינו El-Jeffe שסוקר אוזניות, אני מכור לערוץ שלו וככל הנראה גם אתם, תהיו, לאחר שתצפו בסקירה שלו לאוזניות הללו.



מי אתם Soundcore?


אז Soundcore היא חברת בת של Anker שהיא חברת טכנולוגיה סינית שנוסדה בשנת 2011. החברה התמקדה בתחילה בייצור מטעני סוללות ניידים, אך מאז התרחבה לתחומים נוספים של מוצרי אלקטרוניקה כמו ציוד שמע, מכשירי חשמל ביתיים וציוד היקפי למחשבים.

חברת האם Anker ידועה במוצרים האיכותיים והמחירים הנגישים שלה והפכה למותג פופולרי בשוק האלקטרוניקה הבינלאומי (בדגש על AliExpress ובשנים האחרונות נכנסה חזק מאוד ל-Amazon). מטה החברה נמצא בשנג'ן, סין, ויש לה משרדים ופעילות בארצות הברית, יפן ומדינות נוספות. נכון לשנת 2022, ל-Anker היו למעלה מ-3500 עובדים ברחבי העולם, כאשר 500 עובדים נוספים נמצאים בתאגיד המוזיקה Soundcore.

נכון לדוחות הכספיים של Anker לשנת 2022, המחזור של החברה עומד על למעלה מ-3 מיליארד דולרים, הסכומים הללו מעידים עד כמה איתנה החברה.

המנייה של Anker נכון ליום לכתיבת הכתבה
המנייה של Anker נכון ליום לכתיבת הכתבה

מה בחבילה?


Soundcore Space A40
Soundcore Space A40

באריזה של האוזניות תמצאו כמובן את האוזניות עצמן, כבל טעינה, ספרון (שלא שימושי בעיניי) וכן מספר אטמים שמסייעים לאטימת תעלת השמע. שלא כמו ב-TW 240N, הפעם, החלטתי לחרוג ממנהגי ולהשתמש באטמים שמגיעים עם האוזניות ובאופן מפתיע, האטמים שהגיעו מותקנים על האוזניות עצמן התאימו לי במדויק! אני יכול לספר שניסיתי להחליף לאטמים של SpinFit והם עובדים נהדר, אבל החלטתי להשתמש באטמים המקוריים כיוון שרציתי לתת חוויה אותנטית של שמע וכיוב׳.

Soundcore Space A40 - הקופסא
Soundcore Space A40 - הקופסא

היה נחמד לגלות שעל האריזה הוצגו כל פרטי האוזניות, כגון ביטול רעשים דינאמי, חיבוריות וכן הצהרה של Anker שהביטול רעשים החדש יכול לסנן עד 98% מהרעש הסביבתי (ספוילר: הוא לא).

Soundcore Space A40 - הקופסא
Soundcore Space A40 - הקופסא

חיבוריות ושמע


חיבור האוזניות ל-iPhone 13 שלי עבר בהצלחה יתרה, לחיצה על כפתור ה-pairing וזיהוי של האוזניות נתן אפשרות לחיבור מידי. כיאה לחסר סבלנות מצוי, הפעלתי את האוזניות *מבלי להוריד את האפליקציה של Soundcore* והתאכזבתי נורא. השמע היה שטוח ולא פאנצ׳י כפי שאני אוהב, הבאסים היו נורא חלשים ובכלל, הייתה תחושה שמדובר באוזניות זולות (אם כי, איכות הבניה משובחת).


לאחר שהגעתי הביתה, חיברתי את האוזניות לMacbook Pro שלי והתחלתי לבצע שיחות עבודה, אציין, כי הסאונד שלי היה מעט מתכתי אבל נשמע בבירור ולא נרשמה כל בעיה בהתנתקות. אציין בנשימה זו, שה-Space A40 תומכים בחיבור multipoint מה שמאפשר לחבר צמד מכשירים בו זמנית. דהיינו, ניהלתי שיחת עבודה ולאחר שהסתיימה השיחה, עברתי לשיחה בסלולרי שלי והכל עבר חלק. יש איזשהו באג לא ברור בשימוש ב-teams שלפעמים לא מצליחים לשמוע אותי בהתחלה ויש לנתק את השיחה ולהתקשר מחדש או להתנתק מהאוזניה ולהתחבר, אבל לא נתקלתי בבעיה זו בתוכנות או אפליקציות אחרות. אם זה חשוב לכם, דעו שזה קצת מעצבן אבל מתרחש לעיתים רחוקות.

Soundcore Space A40 - האפליקציה
Soundcore Space A40 - האפליקציה

בצהריים, החלטתי להתיישב שוב ולהאזין למוזיקה, הפעם, הורדתי את אפליקציית Soundcore ובצעתי התאמת סאונד בעזרת HearID.

Soundcore Space A40 - HearID
Soundcore Space A40 - HearID

הפיטצ׳ר הזה דורש מכם לשבת בחדר שקט ולשמוע תדרים של צלילים ולאמת אילו שמעתם או לא, ההפעלה האינטראקטיבית בונה חתימת סאונד ייחודית עבור תעלת השמע ועור התוף שלכם. חייב לומר שהייתי סופר סקפטי לגבי זה, אבל ברגע שהסתיימה ההגדרה ופתחתי שיר (הפעם, הלכתי על Solo של Clean Bandit ואז הבנתי למה El Jeffe עף עליהן, הסאונד היה וואו! סופר פאנ׳צי, לא נמרח וכייפי מאוד! ההפרדה אמנם פחות מורגשת מאשר ה-Edifier 240TN, שבאופן ברור, משתמשים בדרייבר כפול לעומת בודד פה, אבל למאזין הלא-אודיופיל, לא יורגש הבדל גדול.

בהמשך היום, ההאזנה למגוון שירים הייתה מאוד נעימה, לא הורגשה תחושה של לחץ תוך אוזני ובכלל, באופן מפתיע לא חשבתי שאוכל להתרגל לאוזניות כה קטנות שמספקות סאונד כייפי מבלי להרגיש שהן ׳נדחסות לאוזן׳ כדי לייצר סאונד איכותי.


האוזניות מתהדרות בסינון רעשים אקטיבי שפועל בצורה טובה, אין ״רעשי רקע״ נלווים ותחושת ה-״אטימה״ לא מורגשת מאוד, אציין שלא מדובר בסינון רעשים ברמת ה-Airpod Pro, אבל מדובר בסינון רעשים דיי טוב, אבל רחוק מהקביעה של SoundCore שמדובר בסינון רעשים של עד 98%. מה שנחמד מאוד שסינון הרעשים הוא אדפטיבי, הוא מוגבר כאשר ישנם רעשי רקע ויורד בהדרגה כאשר הרעשים נעלמים, מה שאומר שבחדר שקט יחסית תקבלו סינון עדין יותר מאשר מסביבה רועשת - מה שבתורו, עוזר לחיי הסוללה (שגם ככה, מדהימים).

איך הם בזמן פעילות ספורטיבית?


את האוזניות בחנתי במספר סגנונות ספורט - פיזיותרפיה (שהפכה מנת חלקי בשנתיים האחרונות), רכיבה על אופניים והליכה. הפיזיותרפיה שלי מורכבת מהמון תרגילים במשקל גוף וכן משקולות, מה שאומר שיש צורך לשנות מנחים ולהתרכז בתרגול עצמו, פה, לא נרשמה שום בעיה יחודית והאוזניות ישבו היטב באוזן, לא גרמו לתחושת לחץ והסאונד נשמע נהדר. ברכיבה על אופניים, אני בד״כ מאזין לפודקאסטים. אוכל לומר שרכבתי כ-15 ק״מ עם מוזיקה כדי לחוות דעה וכמו בפעילויות אחרות, לא נרשמה שום מגבלה. מה שכן, סינון הרעשים לא עבד בצורה מצויינת ורעשי הרוח נשמעו בבירור. מחד, מדובר בפיטצ׳ר שלא עובד כפי המובטח בזמן רכיבה, מאידך, זה תורם לבטיחות (ניתן לשמוע את הסביבה) אז אפשר לומר שאני מרוצה מהמצב. האזנה לפודקאסטים הייתה נהדרת, הסאונד היה ברור מאוד ולא נרשמה בעיה. בנוסף, ברכיבות מנהלתיות האוזניות ישבו מצויין באוזן. האם כך יהיה ברכיבה אגרסיבית בשטח? חד משמעי לא, אבל הן נהדרות עבור רוכבי 4X4 ורוכבים עירוניים. בהליכה, באופן מאוד מאוד מפתיע, לא הורגש אפקט ״הנשימה״ המלווה לאוזניות אטומות! שאפו ל-SoundCore על השיפור הזה. קטונתי מלומר כיצד עשו זאת, אבל היי, זה עובד אז למה שאתלונן?


בסה״כ סופרב!


מילות סיכום


Soundcore Space A40 - קנייה מוצלחת
Soundcore Space A40 - קנייה מוצלחת

את המבחן התחלתי לרשום לפני מספר שבועות וכל פעם כשניסיתי לסיים אותו, נאלצתי לעשות דברים אחרים, מה שהוליד שימוש של חודש +- על בסיסי יומי בטרם שחררתי את המבחן. בזמן זה, אני עושה שימוש באוזניות כ-daily driver שלי. הן בפעילויות ספורטיביות והן בשימוש משרדי יומי.


הסוללה באוזניות מצויינת (נטען כי הסוללה תחזיק 10 שעות) ומחזיקה זמן רב, אם כי, קשה לי לומר אילו הזמן המוצהר אכן אמיתי. הקייס נטען אלחוטית מה שעובד נהדר, אני מניח אותן על משטח הטעינה של הטלפון הסלולרי והן נטענות ללא בעיה, די נחמד לייתר את השולחן ממספר כבלים שונה (הסלולרי משתמש בתקן thunderbolt והאוזניות ב-type C). בסה״כ, בעבור המחיר שמשלמים עליהן (כ-300 ש״ח) מקבלים מוצר אפוי מאוד, עם תמיכה נהדרת בדמות אפליקציה ייעודית, סאונד טוב מאוד ואורך חיי סוללה שלא ישאיר אתכם ללא מוזיקה בזמן שתצטרכו אותה.

אגב, ניתן להשתמש באוזניות כאוזניה בודדת ולהרוויח אורך חיים גדול יותר בעבודה מנהלתית (דהיינו, שיחות יום יומיות בעבודה).


בונוס נוסף, עבור אבות עייפים כמוני (3 ילדים זה לא צחוק), אפשר להרדם עם האוזניות בלי להרגיש את הלחץ באוזן. כן, קרה יותר מפעם אחת ולא רק במיטה :)

Soundcore Space A40 - ניתן להשתמש באוזניה אחת
Soundcore Space A40 - ניתן להשתמש באוזניה אחת

האם אני ממליץ? חד משמעית.

למעוניינים, האוזניות נרכשו כאן

958 צפיותתגובה 1

פוסטים קשורים

הצג הכול

מבצעים מומלצים

bottom of page