מדבקות להמונים - Slik Graphics במבחן | BIKEDEALZ.net | מגזין אופניים |
top of page
61a33873bfe452538aa25b9444692ad0_fgraphic.jpg

אוהבים את התוכן שאנו מייצרים? אנא עזרו לנו להמשיך את הפעילות דרך תרומה ב-PayPal או ב-PayBox

5895ceb8cba9841eabab6072.png

מדבקות להמונים - Slik Graphics במבחן

אני יכול לומר שנורא קשה לעשות ביקורת על מדבקות, כי מה כבר אפשר להפתיע פה? בסה״כ מדבקות למזלג ובולם, כאילו בואו, לא מדובר פה באיזושהי טכנולוגיה פורצת דרך, אך בכל זאת הופתעתי מאוד.

הסיפור מתחיל ביום בו קניתי את ה-Izzo השחורים שלי. לא אלאה אתכם בפרטים רק אציין כי רציתי במקור את הצבע הירוק צבאי ובשל בעיות זמינות וביטולים הוחלט כי ארכוש את הזוג השחור.


מי שמכיר אותי יודע, אני טיפוס של צבעים, קשה לי מאוד עם צבע אחיד ובמיוחד שחור, אבל ביום בו לקחתי אותם מיוהאן וראיתי את המזלג הצהוב - הקוסמתי. אבל כמו כלה מאופרת בליל כלולתיה, ברגע שפתחתי את האריזה, היה לי מאוד משעמם בעיניים. שחור ואפור ו.. וזהו.


אז החלטתי לחפש מעט צבעים, הוחלפו גריפים, הוחלפו ספייסרים ועדיין הייתי עם האפור המשעמם - עד שנתקלתי ב-Slik Graphics ומשם הכל היסטוריה..


מי אתם Slik Graphics?


החברה נוסדת בשנת 2007 מתוך תסכול מהיעדר אפשרויות עיצוב לעולם האופניים ומאז ועד היום סיפקה למעלה מ- 400,000 ערכות מעוצבות ליותר מ-69 מדינות, ללא ספק מספר משוגע של הספק.

החברה משתמשת ברישוי ייעודי לייצר עיצובים למגוון בולמים, גלגלים ושלדות, תוך כדי שימור האספקט הייחודי של עיצוב עצמי אינטראקטיבי.


לא רק זאת, Slik Graphics חרטה על דגלה את מדיניות שימור כדור הארץ, בהתאם לכך, כל תוצרי הלוואי (קרטון, נייר, דיו, פלסטיק ושות׳) עוברים תהליך מחזור ושימוש. לדוגמא, קופסאת הקרטון שהגיעה אליי ממוחזרת.


איך בוחרים?


בכניסה לאתר, נפתח בפניכם עולם עצום של עיצובים מיוחדים, ניתן לבחור מוצרי מדף ועיצובים מקוריים, בין אם של היצרנים השונים (לדוגמא Fox ו-RockShox) או ללכת פריסטייל כמוני ולהתחיל לערוך את העיצוב בעצמכם.


האפשרויות האינסופיות מייצרות הליך מייגע ומורט עצבים בבחירת העיצוב. יש כאלו שימצאו את עודף האופציות כמתת אל, אך במקרה שלי הרגשתי שיש פה יותר מידי דובים ויער וזהבה ביחד, כל זה עם דבש ו.. ובלאגן.


כיאה לטיפוס שעיצוב הוא ממנו והלאה, פניתי לחביבי הקהל (חבריי) ולזוגתי שתחייה וביקשתי עצות, משם נולדה ההחלטה ללכת על שילוב צבעים בורדו-סנטה-קרוז ואפור-פוקס.


במקרה שלי, הזמנתי קיט למזלג (Fox 34 Performance Elite) ולבולם האחורי (Fox DPS Performance Elite) מהאתר והמתנתי בנחת עד שיגיע.. והוא הגיע, אוהו! הגיע!


לעבודה ולמלאכה!


את הקיט קיבלתי בדואר ישראל, לא לפני שהחליט המסווג לדרוש 351 שקלים חדשים (!) על חבילה בערך כולל של 52$. למה? כי מישהו שם התפלפ בסכומים וחשב שמדובר בסכום גבוה יותר.. לשמחתי, רשות המיסים השתכללה ומצאתי עצמי מערער ובו באותו היום מקבל אישור שהחבילה משוחררת ללא צורך בתשלום מיסים.


לא צילמתי את האריזה, אבל כידוע, דואר ישראל אוהב למעוך אותן ולייצר מהן סוג של עיסת מדבקות - הפעם קיבלתי את האריזה בתיבול מים. עם יד על הלב, ידעתי בתוכי שאת הביקורת הזו לא אכתוב, כיוון שבצורה שהאריזה נראתה חיצונית הנחתי שהכל שם הלך לפח.

מה גדולה הייתה הפתעתי כשפתחתי אותה ונוכחתי לדעת שהכל תקין! בסקירה זריזה של האריזה, הבנתי כי הדפנות העבות סייעו לשמר את המדבקות, נשמע שמדובר במלאכת מחשבת שממזעת נזקים, ת׳כלס לייק ענק.


כדי להתחיל לעבוד על האופניים נדרשים מספר ציודי משנה, הראשון והטוב ביותר נקרא ׳ויינשטפן׳ והוא הגורם שסייע לי לעבור את העצבים שהבולם האחורי עשה בעת קילוף המדבקות המקוריות.


אז ת׳כלס? איך עושים את זה? נורא פשוט (הרשת מלאה בתיעודים, החלטתי שפה אין צורך בוידאו אלא במלל), משתמשים במייבש שיער (פן) כדי לחמם את המדבקות המקוריות, מסירים אותן לא לפני שמסמנים קווי מתאר ומדביקים את המדבקות החדשות.

בנימה זו אציין שהמדבקות שמגיעות סופר איכותיות, התמונות לא עושות עימן חסד אבל מדובר בנייר משובח והדפסה ברזולוציה גבוהה מאוד. מה שמעניין הוא שניתן לבחור נייר באיכות גבוהה יותר, למרות שלעניות דעתי אין צורך.


לאחר הקילוף הראשוני, משתמשים באלכוהול או במטלית אלכוהול (מסופקת) כדי לנקות את שאריות הדבק ולכלוכים שונים ומדביקים בעדינות מהמרכז החוצה.

את המדבקות המקוריות חשוב לזרוק בצד ולא להניח על המדבקות של Slik Designs כיוון שהן נדבקות אחת לשניה ואל תשאלו אותי איך אני יודע זאת, ההדבקה יכולה להרוס את המרקם החיצוני וחבל.. תנהגו בזהירות וקחו את הזמן.


פיטצ׳ר מגניב ניתן למצוא בצורת מדבקה המסייעת למרכז את המדבקה התחתונה ולהפריד בין צמד המדבקות, מדובר במדבקה זמנית קטנה בגודל ובמתאר זהים למרווחים בין המדבקות המקוריות, כך שניתן להשתמש בהן כדי לייצר הדבקה מושלמת.


לצערי, החלק הקשה היה הבולם האחורי. מודה, התעצלתי לפרק אותו מהשלדה ואני ממליץ בחום שלא לנהוג כמוני. עבדתי קשה כדי לנקות ולשפשף את השרוול החיצוני, כל זה, כדי לא לפתוח צמד ברגים. בסוף, יצא שפירקתי רק את הבורג העליון והתמודדתי כיאה לעצלן מצוי עם ההדבקה.


מילות סיכום ומבט כולל


החוויה שמעניקים Slik Graphics בבחירת המדבקות ותמהיל העיצוב, מדהימה. באמת קשה למצוא דבר דומה לזה בעולם האופניים. האתר עצמו מגה אינפורמטיבי ומלא בעיצובים שונים ומגוונים. לעיתים נדמה שיש המון בחירה - אך מצד שני, אם באים מפוקסים וממוקדים או לוקחים את ההליך כחוויה, מדובר בשיפור מגניב לנראות האופניים.


סה״כ עלויות עמדו על 52$ למדבקות ועוד 9.5$ למשלוחה, לא מדובר במדבקות זולות, ביחוד כשמדברים על רוכבי שטח שתוך מספר רכיבות יגלו שריטות ומכות עליהן, העלות עצמה מגלמת עולם עיצובי גדול ומוצר שמעטים מצליחים להתחרות בו (אם בכלל). אני ממליץ לבחון ולהתרשם, מי יודע - אולי גם אתם תגלו שכיף לעצב בעצמכם.


לקישור לאתר Slik Graphics לחצו פה



480 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

מבצעים מומלצים

bottom of page