אוזניות OneMore Piston Buds Pro - האוזניה הקלילה לספורטאי תחת ביקורת | BIKEDEALZ.net | מגזין אופניים |
top of page
61a33873bfe452538aa25b9444692ad0_fgraphic.jpg

אוהבים את התוכן שאנו מייצרים? אנא עזרו לנו להמשיך את הפעילות דרך תרומה ב-PayPal או ב-PayBox

5895ceb8cba9841eabab6072.png

אוזניות OneMore Piston Buds Pro - האוזניה הקלילה לספורטאי תחת ביקורת

עודכן: 26 בדצמ׳ 2022


אוזניות 1More Pistonbuds Pro
אוזניות 1More Pistonbuds Pro

כפי שאתם יודעים, אני אוהב לרכב ולעשות ספורט (ככל שניתן) ובשנים האחרונות, סיגלתי לעצמי מנהג של האזנה למוזיקה תוך כדי הספורט.

אם בעבר יכולתי לרכב, להתאמן בחד"כ או לבצע פיזיותרפיה ללא אוזניות, היום - זה חלק אינטגרלי.


לרוב, הזמן שלי עובר דרך מוזיקה או הרצאות כתלות בסוג הספורט שאני מבצע. ברכיבה, מונוטונית ונעימה, אני נורא אוהב להאזין להרצאות מעניינות (בד״כ Ted) ובחד״כ או פיזיותרפיה, אני חייב מוזיקה מקפיצה שמכניסה לי ווייב לתת בראש.


לפני מספר חודשים, האוזניות שלי מסרו את נשמתם לבורא - ה-Jabra T65 Elite החליטו שלא להיטען יותר ואני מצאתי את עצמי מחפש אוזניות in-ear במחיר הוגן - כזה שלא ישבור את הכיס אבל יתן לי את האפשרות להנות ממוזיקה והרצאות כאחד.

כאלו שהסאונד בהן יהיה נאמן למציאות ולא מלא בבאס כבד - למרות שפה, זה עניין של טעם כמובן.


בשיטוט ברשת נתקלתי באוזניות תוצרת 1More מדגם PistonBuds Pro. את 1More אני מכיר מהאוזניות השניות שיש לי, הלא הן ה-Comfobuds Pro. האוזניות האלו בנויות בצורת in-ear העונות גם לשם TWS. השם שלהן מרמז על הצורה, סוג של ״בוכנה״ (פיסטון) שנדחסת לאוזן ויושבת בצורה נעימה מאוד.


אוזניות 1More Pistonbuds Pro
אוזניות 1More Pistonbuds Pro

את האוזניות הזמנתי באליאקספרס מאחת החנויות הרשמיות ולמשלוח לקח כשלושה שבועות להגיע אליי. את המשלוח, קיבלתי בסניף הדואר המקומי ולא נדרשתי לשלם שום דבר מעבר לתשלום שחוייבתי באליקספרס.


בפתיחת הקופסא, ניתן לראות כי הושקעה לא מעט מחשבה, האריזה מזמינה, בעלת תמונה מגניבה של האוזניות ומגדירה כי באוזניות פועם דרייבר דינאמי מטיטניום, אפשרות לשידור ב-low latency עבור משחקים וכן טכנולוגיית סינון רעשים.


את האוזניות חיברתי בקלות לiPhone13 והתחלתי בהורדת האפליקציה של 1More. האפליקציה נעימה מאוד, פשוטה לתפעול ומכילה תפריט ובו ניתן לקבוע קונפיגורצית צליל (אקולייזר) מתוך 13 מצבים. אני אישית מצאתי שהכיול המקורי עובד נהדר ואם יש צורך בקצת יותר ״עומק״ כדאי לבחור ב-Classic.


את האוזניות צימדתי לצמד אוזניות גומי מתוצרת SpinFit (מומלץ בחום: https://amzn.to/3Aoebrw) בגודל מדיום המתאים לקוטר תעלת השמע שלי.


אוזניות 1More Pistonbuds Pro
אוזניות 1More Pistonbuds Pro

כבר בתחילת ההאזנה, ניתן להרגיש כי האוזניות כוילו בצורה מאוד נעימה, הסאונד עמוק ובעל מנעד גבוה של צילים, אם כי, ניתן לומר שמעט חסר באס (ניתן להתגבר באמצעות אקולייזר, אבל אני פחות מתחבר לבאס עמוק שכזה) - עם זאת, ההאזנה מאוד נעימה ולא צורמת. ברמת עוצמת שמע, ניתן להבין כי העוצמה גבוהה מאוד ואני מצאתי את עצמי 2 קליקים מהסוף.


ברכיבה, האוזניות יושבות נהדר באוזן, מרגישות מצויין ולא זזות. המסנן רעשים האקטיבי עושה עבודה נהדרת ובולע רעשי רקע (רוח ושיוף אספלט מרכיבה) ומאפשר לי להיות מרוכז בדרך אך גם להאזין להרצאות החביבות עליי. היצרן אגב, טוען כי האוזניות מספיקות לעד 8 שעות האזנה - אני לא בחנתי זאת אבל אני משוכנע שהוא יעבוד נהדר.


בדרך לחד״כ קיבלתי שיחת טלפון, לצערי שם הסאונד לא היה מצויין, אבל בהתחשב בנסיבות ובמחיר, אני חושב שלא ניתן לבקש יותר מזה. את השיחה שומעים טוב, סינון הרעשים מצויין, 4 מיקרופונים עושים עבודה נהדרת - אבל, הקול שלי עוות מעט (הרגיש מתכתי לעומת אוזניות אחרות). פה, אם אתם מוכנים להתפשר, זו ככל הנראה תהיה הנקודת תורפה היחידה של האוזניות.

שלא תבינו לא נכון, את הקול שומעים ברור, רק הגוון שלו היה פחות נעים. אולי בגרסאות הבאות (עדכוני תוכנה) ניתן למצוא שיפור לכך.


בחדר הכושר, כפי הצפוי, סינון הרעשים עבד נהדר והצלחתי להתאמן אימון שלם ללא תחושה לא נעימה של לחץ באוזן או רצון להוציא את האוזניות. אגב, הליכה בהליכון הרגישה נינוחה וטובה.


אוזניות 1More Pistonbuds Pro
אוזניות 1More Pistonbuds Pro

לסיכום,

בעבור סכום של כ-60 דולרים, מקבלים צמד אוזניות נהדרות תומכות Bluetooth 5.2, בעלות מנגנון סינון רעשים מצויין, דרייבר דינאמי בגודל של 10 מ״מ ועם תוכנה סופר נוחה!

את האוזניות תוכלו להניח בקייס סוללה מצויין ומגנטי עם חיבור usb-c לטעינה. כמו כן, האוזניות בעלות תקן עמידות למים ipx5.


לדעתי - זו קניה תקציבית מצויינת!

תתחדשו!

לרכישה (גילוי נאות, קישור affiliate) לחצו פה


120 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

מבצעים מומלצים

bottom of page